כיצד לישון בשניים מבלי לאבד את השפיות?

בני זוג רבים עומדים מדי לילה מול שאלה הרת גורל: כיצד אפשר לישון יחד מבלי לאבד את הסבלנות, את הריכוז, ולבסוף גם את השפיות. גם במערכות היחסים הרומנטיות והאוהבות ביותר עלולים להתעורר קשיים בחדר המיטות. הסיבה לכך לא תמיד קשורה במישרין לרמת האהבה או האינטימיות, אלא לאופן בו השינה המשותפת נפגעת עקב חוסר נוחות ומקום.

הסוד לשינה ערבה לבד או בזוג הוא רכישה של מזרון איכותי. מפתיע בכל פעם מחדש לגלות עד כמה מזרון זוגי רחב, גמיש, ייעודי ומשובח יכול לשדרג את איכות השינה המשותפת. מעבר לכך, היום אפילו לא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים במזרון כזה. אפשר להגיע בכל רגע נתון אל אולם תצוגה של אחת החברות הגדולות, לברר לגבי פתרונות שינה זוגיים, ולצאת עם רהיט שצפוי לשנות לחלוטין את אופי מערכת היחסים בין בני הזוג.

עצות לשינה ערבה גם עם בן הזוג

מי שלא מסתפק בהחלפת מזרון, או לחילופין ניסה לעשות את זה, אך עדיין סובל מבעיות משותפות, יכול להיעזר בעצות הבאות:

א. הקפידו להיכנס אל המיטה עייפים – זו המלצה התקפה לגבי בני זוג בכל הגילאים. ראשית, חדר המיטות צריך להיות מוקדש לשינה בלבד. אין צורך להשתמש במיטה בתור פלטפורמה לשיחות, לקריאת ספרים או חלילה לצפייה בטלוויזיה. שמרו על הסטריליות של המיטה, ותגלו כי היא מחזירה לכם באותו מטבע. שנית, העדיפו להיכנס לישון רק כאשר אתם עייפים. במידה והתרגלתם לישון יחד עם בן הזוג באותה שעה, נסו לגוון קצת, ולבדוק האם השינוי משפיע לטובה על איכות השינה בלילה.

ב. הוציאו מהמיטה גורמים שיכולים להפריע – לפעמים אנו מאבדים את השפיות בשל חוסר מקום בתוך המיטה, למרות שבפועל אף אחד לא הכריח אותנו לשכב לצד עשרות כריות בגדלים שונים ומשונים. הסתפקו בגופו של בן הזוג והוציאו את כל הגורמים שיכולים להפריע לכם לישון. תוכלו לעשות זאת מחדש בכל פעם דקות ספורות לפני הכניסה למיטה, או לאחר החלטה חד משמעית וחד פעמית.

ג. פנקו את עצמכם – שינה היא אחת הפעולות החשובות ביותר עבור גוף האדם. לפיכך, חדר המיטות הוא לא המקום בו כדאי לחסוך. פנקו את עצמכם עם כרית אורטופדית, השתמשו במצעים נעימים, ואל תשכחו להתכסות היטב כדי לשמור על חום הגוף. השתמשו במיטה כדי להגשים את הפנטזיות הכי פרועות שלכם, ואפילו שליחת ידיים או רגליים מצידו של בן הזוג לא יפריעו לאיכות השינה.

לסיכום, בני זוג צריכים לפעמים לחשוב מחוץ לקופסא, כדי לפתור בעיות שגרתיות. זכרו, כי אתם לא היחידים שסובלים מהנושא של שינה משותפת, אך נסו להתעודד בעובדה שיש הרבה שיטות להתמודד עם המצב בהצלחה. בחרו את המזרון המתאים לכם, שנו את הרגלי השינה, ושמרו על אנרגיות חיוביות.

קישור מקוצר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *